Plavání

Jaký je po chůzi a běhu nejpřirozenější pohyb pro člověka? No přeci plavání. Velké množství z nás se při plavání cítí jako ryba ve vodě - s pořádnými doplňky výživy pro vás nakonec může mít i skvělé účinky na zdraví. Kompletní protažení svalů, rozhýbání kloubů a páteře nebo hubnutí to jsou jedny z mnoha faktorů které dělají z plavání velmi oblíbený a užitečný sport.

Ať už plavete závodně nebo jen tak pro zábavu občas se vám může stát že přijdou nepříjemné křeče které velmi často vznikají v lítkách. Jaké je řešení pro křeče? Jednoduché - hořčík. Doplněním hořčíku se můžete křečí zbavit či je minimalizovat.

Nezapomeňte na doplnění kvalitních cukrů, které při plavání ztratíte pomocí kvalitních sacharidů. Důležité pro vaše unavené svaly mohou být také aminokyseliny pomáhající k jejich rychlé obnově. Při plavání také fungují velmi účinně veškeré spalovače tuků.



Proteiny




Sacharidy a gainery




Iontové nápoje, gely




Vitamíny, minerály




Tyčinky




Kloubní výživa




Aminokyseliny




Spalovače tuků