Přijaté zboží je poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte! Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na pobočce pošty nebo kurýrovi při přebírání zásilky.
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
Uloženka / DPD ParcelShop / Poštomat: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 777 208 204 (8:00 - 20:00)
Zásilkovna: oznamte během převzetí na pobočce nebo okamžitě na tel. +420 216 216 516 (8:00 - 18:00)

Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednávce

Pokud zboží neodpovídá objednávce nebo je nekompletní ihned nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře


Lhůta pro vyřízení reklamace

Pokud jste spotřebitel, bude reklamace vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní. Pokud nejste spotřebitel budeme se snažit vyřídit reklamaci v co nejkratší době.


Náklady na dopravu zboží

Náklady na zaslání zboží do servisu a jeho vrácení zpět bude proplaceno pokud:

  1. Reklamace bude oprávněná
  2. Zašlete nám žádost na email obchod@fitkram.cz o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
  3. doložíte výši nákladů (skeny účtenek, přepravní listy a podobné)

Reklamační protokol

V případě zaslání reklamace poštou na adresu prodávajícího vám bude zaslán reklamační list (protokol) na emailovou adresu uvednou v reklamaci.

Jak reklamovat

  1. Vyplňte reklamační formulář
  2. Přiložte reklamační formulář a odešlete zboží k reklamaci na adresu:
    Martin Bárta
    Nám. Žižkovo 998/5
    460 01, Liberec
  3. Po přijetí do reklamace vám bude zaslán reklamační list na email uvedený při reklamaci
  4. Zboží bude do 30 dní opraveno, vráceny peníze či vyměněno dle dohody prodávajícího s kupujícím


Zajímají vás další informace k reklamaci či potřebujete vědět jak reklamace probíhá? Přečtěte si náš reklamační řád.