Přijaté zboží je poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte! Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na pobočce pošty nebo kurýrovi při přebírání zásilky.
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
Zásilkovna: oznamte během převzetí na pobočce nebo okamžitě na tel. +420 216 216 516 (8:00 - 18:00)

Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednávce

Pokud zboží neodpovídá objednávce nebo je nekompletní ihned nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře


Lhůta pro vyřízení reklamace

Pokud jste spotřebitel, bude reklamace vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní. Pokud nejste spotřebitel budeme se snažit vyřídit reklamaci v co nejkratší době.


Náklady na dopravu zboží

Náklady na zaslání zboží do servisu a jeho vrácení zpět bude proplaceno pokud:

  1. Reklamace bude oprávněná
  2. Zašlete nám žádost na email obchod@fitkram.cz o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
  3. doložíte výši nákladů (skeny účtenek, přepravní listy a podobné)

Reklamační protokol

V případě zaslání reklamace poštou na adresu prodávajícího vám bude zaslán reklamační list (protokol) na emailovou adresu uvednou v reklamaci.

Jak reklamovat

  1. Vyplňte reklamační formulář
  2. Přiložte reklamační formulář a odešlete zboží k reklamaci na adresu:
    Kateřina Maurerová
    Vrchlického 676/84, 150 00, Praha - Košíře
  3. Po přijetí do reklamace vám bude zaslán reklamační list na email uvedený při reklamaci
  4. Zboží bude do 30 dní opraveno, vráceny peníze či vyměněno dle dohody prodávajícího s kupujícím


Zajímají vás další informace k reklamaci či potřebujete vědět jak reklamace probíhá? Přečtěte si náš reklamační řád.